ارتباط شهروندان با سازمان ها به وسیله نرم افزار بومی ممكن شد

ارتباط شهروندان با سازمان ها به وسیله نرم افزار بومی ممكن شد به گزارش آنی تل محققان یك شركت دانش بنیان موفق به تولید نرم افزارهایی شدند كه در زمینه ارتباط شهروندان با سازمان ها است.



به گزارش آنی تل به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تولید نرم افزارهای بزرگ سازمانی دارای پیچیدگی های زیادی است. با وجود حساسیت این محصولات زمان تولید آنها هم باید كوتاه باشد. یك شركت دانش بنیان توانسته است با به كارگیری تخصص بومی كامپیوتر، چند محصول بومی از این دست تولید نماید.
میرحسین آیت له زاده مدیرعامل این شركت دانش بنیان درباره نوع فعالیت و محصولات تولید شده این شركت اظهار داشت: سیستم مدیریت ارتباط با شهروند و خط تولید نرم افزار وایز ۲ محصول اصلی این شركت هستند همینطور ۲ محصول «پرتابل سازمانی» و « كارتابل واحد و مدیریت فرآیندهای سازمانی» از دیگر تولیدات این شركت هستند.
آیت له زاده درباره یكی از محصولات این شركت اظهار داشت: این نرم افزار با ایجاد یك معماری متمركز و فراهم آورن مجموعه ای از ابزارها و محصولات تولید « سیستم های سازمانی بزرگ مبتنی بر وب در بستر Java EE را آسان می كند در نتیجه در زمانی كمتر به محصولی ارزانتر و با كیفیت تولید می شود.
وی اضافه كرد: امكانات این نرم افزار در ۴ محور ابزارها، برنامه های كاربردی، كتابخانه ها و دانش عرضه می شود.
مدیرعامل شركت دانش بنیان به خصوصیت های این محصول اشاره نمود و اظهار داشت: با خط تولید نرم افزار كارهای تكراری حذف و پروژه با نیروی انسانی كمتری صورت خواهد گرفت تا نیروهای ارشد بتوانند به جای مسائل فنی روی معماری و مبحث پروژه تمركز كنند.
این فعال فناور افزود: وقتی سیستم ها به صورت سازگار و یك شكل تولید شده باشند، نگهداری این سیستم ها با دستورالعمل های ساده تر و مشخص تر قابل انجام خواهد بود.
آیت له زاده، به دیگر محصول این شركت با نام «سیستم مدیریت ارتباط با شهروند (ZRM)» اشاره و بیان نمود: این محصول یك سیستم نرم افزاری یكپارچه است كه پل ارتباطی سازمان با مراجعین است.
این فعال فناور افزود: خیلی از سازمانها، نهادها، بانكها و موسسات با شهروندان ارتباط دارند و هنگامی كه این رابطه در چهارچوب درخواست قرار می گیرد حالت ویژه به خود می گیرد و از جانب سازمان و شهروند اهمیت پیدا می كند.
مدیرعامل شركت دانش بنیان بیان نمود: رجوع كنندگان به سازمان ها و ارگان ها توقع دارند كه به راحتی با سازمان ارتباط برقرار كرده و كار خویش را به آن ارجاع و در زمان مقتضی، پاسخ را دریافت نمایند.
به گفته وی، سازمان برای تسریع امر رسیدگی نیازمند مكانیزه شدن فرآیندها است تا با كاهش هزینه های بروكراسی اداری بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان و رجوع كنندگان باشد.
آیت له زاده به مشتریان این شركت اشاره نمود و اظهار داشت: عمده مشتریان این شركت نهادهای حاكمیتی هر سه قوه، سازمان بازرسی، وزارتخانه های راه و شهر سازی، وزارتخانه تعاون، كار و رفاه اجتماعی، بانكهای مختلف، سازمان فضایی ایران، شركت مخابرات، گروه صنعتی ایران خودرو خیلی از سازمان ها و شركت های دولتی از مشتریان اصلی محصولات این شركت هستند.

1398/11/28
13:54:08
5.0 / 5
3363
تگهای خبر: ابزار , پروژه , تخصص , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1399)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات