فعالیت واحدهای خدمات بعد از فروش موبایل در محدودیت های كرونائی

فعالیت واحدهای خدمات بعد از فروش موبایل در محدودیت های كرونائی آنی تل: واحدهای خدمات بعد از فروش موبایل در مدت محدودیت های جدید کرونائی، مشغول به ارائه خدمات خواهند بود و اگر مدت گارانتی موبایل برخی مشتریان طی این دو هفته به اتمام برسد،  واحدهایی که امکان خدمت دهی در این ایام را ندارند، باید مهلت تعویض و تاریخ اتمام گارانتی دستگاه را تا دو هفته به تعویق اندازند.


به گزارش آنی تل به نقل از ایسنا، با اوج گیری شمار مبتلایان و فوتی های کرونا از روز شنبه، ۲۱ فروردین ماه همه مشاغل شهرهای قرمز به جز مشاغل سطح یک تعطیل خواهند بود. در عین حال از بین صنوف، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار؛ مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی (تولید فراورده های نانوایی)، داروخانه ها، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی، مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون بر، خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک، شرکت های خدمات اینترنتی شامل تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه های اینترنتی و شرکت های خدمات مبتنی بر اینترنت، تعمیرگاه های انواع خودرو و لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی، فروشگاه های انواع قطعات و لوازم یدکی، فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات، کارگاه های صنعتی (مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)، چاپخانه، خشکشویی، سازندگان و فروشندگان عینک طی دو هفته جاری مجاز به فعالیت هستند.
در ارتباط با نحوه برخورد با اصنافی که طی این دو هفته محدودیت ها و تعطیلی را رعایت نمی کنند نیز قبل تر معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از شروع طرح تشدید نظارت ها با شروع محدودیت های جدید کرونائی به واحدهای صنفی که واحد خودرا باز می کنند اخطار کتبی و شفاهی داده می شود که معمولاً اثر بخش است و موجب می شود خودشان مقررات را رعایت نمایند، اما اگر از این کار تبعیت نکنند اماکن انتظامی واحدهای متخلف را پلمب می کند.
طبق اعلام کمیسیون خدمات بعد از فروش انجمن موبایل، واحدهای خدمات بعد از فروش موبایل جزو مشاغل گروه یک و ضروری محسوب می شوند و در امتداد انجام تعهداتی که به مصرف کنندگان، در مدت محدودیت های جدید کرونائی که از ۲۱ فروردین ماه شروع شده است، مطابق با دستورالعمل های اعلام شده توسط ستاد مبارزه با کرونا، با رعایت کامل سفارش های بهداشتی مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.
در این راستا فرشاد مهرانپور - رئیس کمیسیون خدمات بعد از فروش انجمن موبایل ضمن تاکید بر عدم تعطیلی واحدهای خدمات بعد از فروش موبایل اظهار داشت: شرکت های خدمات بعد از فروش تلفن همراه طی این دو هفته باید کانال های ارتباطی خود با مشتریان را متناسب با شرایط موجود ارتقا داده و دسترسی مشتریان را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به واحدهای خدمات بعد از فروش خود فراهم سازند.

تکلیف واحدهای خدمات بعد از فروش مستقر در مراکز تجاری
رئیس کمیسیون خدمات بعد از فروش انجمن موبایل درباب واحدهای خدمات بعد از فروش مستقر در مراکز تجاری که ممکنست باتوجه به تعطیلی مراکز امکان دسترسی مردم به این واحدها میسر نباشد، اظهار داشت: آن دسته از شرکت هایی که علاوه بر دفاتر خدمات بعد از فروش واقع شده در مراکز تجاری، دفاتری خارج از مراکز خرید دارند، می توانند با اطلاع رسانی دقیق و بموقع، محل های جایگزین خارج از مراکز تجاری را معرفی کنند.
مهرانپور اضافه کرد: از طرفی ممکنست برخی مراکز تجاری باتوجه به ماهیت خدمات دهی امکان دسترسی به واحدهای خدمات بعد از فروش و مشتریانشان را فراهم آورند که این تصمیم برعهده اتاق اصناف، اتحادیه مربوطه و ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود.
وی اشاره کرد: واحدهای خدمات بعد از فروشی که به هیچ طریقی امکان ارائه خدمت را در محدودیت های پیش رو نداشته باشند می توانند یا از روش های غیرحضوری استفاده کنند و یا محدودیت های زمانی مندرج در بندهای بخشنامه خدمات بعد از فروش موبایل را دو هفته به تعویق بیاندازند.
وی ادامه داد: بدین سبب اگر مهلت تعویض کالا با تعطیلی این دو هفته تلاقی داشته باشد و یا مدت گارانتی موبایل برخی مشتریان طی این دو هفته به اتمام برسد، لازم است تا واحدهای خدمات بعد از فروشی که امکان خدمت دهی در این ایام را ندارند، مهلت تعویض و تاریخ اتمام گارانتی دستگاه را تا دو هفته به تعویق اندازند.




منبع:

1400/01/22
21:27:13
5.0 / 5
891
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات