دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد

دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد آنی تل: همزمان با 27 اردیبهشت ماه 1399، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ایرانسل بعنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دستاوردهای خودرا در ارائه خدمات زندگی دیجیتال به ایرانیان، تشریح نمود.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در امتداد اهداف راهبردی خود، یعنی «خلق و مدیریت ارزش آفرینی برای ذینفعان»، «خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان»، «مدیریت رشد پایدار»، «تحول مدل عملیاتی» و «نوآوری و تجارب موفق»، موفق شده است با دستیابی به سهم بازار ۴۳.۴۵ درصدی با روند صعودی، اعتماد بیش از پیش مشترکان تلفن همراه را به دست آورد و با ثبت مصرف روزانه‌ی دیتای بیش از ۱۱ پتابایت در اردیبهشت ۹۹، به رکوردی جدید در ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکان خود برسد. ایرانسل از بدو تأسیس، تلاش داشته است تا فناوری های روز دنیا را با کمترین فاصله زمانی و با رعایت استانداردهای بالای کیفی به مشترکان خود ارائه کند و مسیر توسعه بوسیله پیشرفت ارتباطات را هموارتر کند. ارائه اینترنت همراه نسل ۲.۷۵، ۳، ۴ و ۴.۵ و همین طور نسل جدید اینترنت ثابت (TD-LTE)، با کمترین فاصله زمانی عرضه در دنیا به ایرانیان عزیز، نمونه هایی از خدمات ایرانسل هستند که الان خدمات نسل دوم اینترنت همراه (۲.۷۵G)به بیش از ۵۰ میلیون نفر مشترک فعال، نسل سوم (۳G) به ۲۹.۵ میلیون نفر و نسل چهارم (۴G/LTE) به ۲۲ میلیون مشترک ایرانسل ارائه می شود و خدمات نسل ۴.۵ اینترنت پرسرعت همراه نیز در ۷۱۹ شهر ایران توسط ایرانسل ارائه شده است. ایرانسل همین طور بعنوان نخستین اپراتور ایرانی، شبکه‌ی کامل نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) را شهریورماه ۹۶ در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موفقیت آزمایش کرده و همچنان در آماده کردن بسترهای تجاری سازی ۵G در کشور پیشتاز است. ایرانسل با توسعه‌ی پوشش روستایی شبکه‌ی خود به مجموع بیش از ۱۷ هزار روستا، دسترسی به خدمات شبکه‌ی تلفن همراه را در اختیار ۱۱ میلیون نفر روستاییان عزیز قرار داده است. ایرانسل همگام با پیشرفت پرشتاب فناوری و دیجیتالی شدن بیش از پیش سبک زندگی در دنیا، تلاش نموده است تا زندگی مردم ایران را با دنیای جدید دیجیتال همسو کند و طرح های کلانی را در جهت تسهیل ابعاد مختلف زندگی و کسب وکار ایرانیان، تحقق دولت همراه و آسان تر شدن زندگی روزمره برای مردم اجرا نماید. یکی از نخستین ابتکارهای ایرانسل دراین زمینه، اپلیکیشن «ایرانسل من» بوده است که در نسخه های ابتدایی، برای مدیریت حساب ایرانسلی از آن استفاده می شد؛ اما به مرور زمان و با اضافه شدن خدمات دیجیتالی جامع تری از قبیل امکان درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا از رستوران ها و اقلام مورد نیاز زندگی روزمره از سوپرمارکت ها و همین طور تماشای آنلاین و زنده برنامه های تلویزیونی، «ایرانسل من» با بیش از ۱۳ میلیون کاربر فعال، به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شد که هدفش تجمیع و ارائه انواع خدمات دیجیتال به کاربران است و برمبنای آخرین گزارش فروشگاه برنامه های اندرویدی «کافه بازار»، دومین اپلیکیشن محبوب ایرانیها است. همین طور سرمایه گذاری گسترده ایرانسل روی گروه اسنپ و توسعه کیف پول آپ، هم اینک خدمات فوق بر بستر ایرانسل را به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره مردم ایران تبدیل نموده و به تحول راهکارهای سنتی و دیجیتالی شدن سبک زندگی کمک فراوانی کرده است.
ایرانسل همین طور باتوجه به موضوع مهم نیاز به تفریح و سرگرمی های سازنده برای ارتقای سلامت روانی جامعه، با ایجاد و توسعه زیرساخت لازم برای پخش فیلم ها و سریال ها بوسیله تلویزیون اینترنتی لنز و همین طور همکاری گسترده با فیلیمو و نماوا اهتمام در سهولت دسترسی تمام مردم به محتوای بصری سرگرم کننده و مفرح داشته است. با شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن بخش گسترده ای از مردم، بسترهای دیجیتالی ایرانسل در بخش های مختلف در خدمت نیازهای مختلف مردم قرار گرفت. همین طور ایرانسل با موافقت مدیرعامل خود، دکتر بیژن عباسی آرند، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه گیر شده‌ی کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای در رابطه با پیشگیری و درمان کرونا در استان های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان های اطلاع رسان تماسهای شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، پیوستن به کمپین ایران همدل به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و تخصیص کددستوری #۱۴۴۱* برای گردآوری و دوبرابر کردن کمک های مردمی به لطمه دیدگان از ویروس کرونا در استان خوزستان و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است. انجام این اقدامات، سبب تقدیر مراکز و نهادهای مختلف از ایرانسل شده که کسب جایزه بین المللی «بهترین برنامه اخلاق مداری سال ۲۰۱۹» از موسسه اخلاق حرفه ای و همچنین کسب جایزه معتبر BRIGHT در گروه ام تی ان تنها قسمتی از افتخارهای ایرانسل در سال قبل بوده است. ایرانسل همزمان با شتاب دنیای دیجیتال و دگرگونی های دیجیتال فراوان در زندگی انسان، بعنوان یک مجموعه بزرگ و حرفه ای همچون گذشته با این پیشرفت ها همگام خواهد بود تا زندگی دیجیتال را با افتخار به مردم عزیز ایران عرضه و نبض زندگی دیجیتال را در دست بگیرد. ۲۱۲۱


منبع:

1399/02/31
16:32:50
5.0 / 5
2430
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات