اتصال ۸۶ هزار مدرسه به شبكه  ملی اطلاعات

اتصال ۸۶ هزار مدرسه به شبكه  ملی اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:  مهم ترین برنامه  ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبكه ملی  است چونكه سال قبل  با كرونا مواجه شدیم  و تحصیل با دشواری روبرو بود.


به گزارش آنی تل به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در گفت و گو بایک برنامه رادیویی اظهار نمود: از مهم ترین برنامه های ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است چونکه سال قبل با کرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: ۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده و در همین هفته آیین رونمایی از این اقدام را خواهیم داشت.
جهرمی خاطرنشان کرد: برنامه دوم ما رونمایی از مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات است که فاز اول آن با ۱۰۰۰ سرور آماده شده و وظیفه آن خدمت رسانی اختصاصی به پیام رسان ها است.
او خاطرنشان کرد: کیفیت اپراتور همراه اول در تهران و البرز بسیار ضعیف است و دلیل آن اشکال مدیریتی و جابه جایی است که سازمان تنظیم مقررات باید نظارت کافی داشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: هزینه های اینترنت و اتصال به شبکه برای خانوادهها برای دسترسی به شبکه شاد بالا رفته است و باید رسیدگی نماییم.
جهرمی بیان نمود: رئیس جمهور تاکید داشتند بسته ای را برای خانواده ها و دانش آموزان تعریف نماییم اما احتیاج به اطلاعات داشتیم.



1399/06/02
17:23:00
5.0 / 5
1614
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , اطلاعات , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات