فروش بلیط برای گفت وگوهای زنده در دیسكورد

فروش بلیط برای گفت وگوهای زنده در دیسكورد به گزارش آنی تل شبکه اجتماعی دیسکورد که محبوب گیمرهاست، در حال آزمایش برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد برای رویدادهای مجازی بلیط بفروشند.



به گزارش آنی تل به نقل از ایسنا، این شرکت سرویس فروش بلیط را برای برای گروه کوچکی از کاربران گشوده و همچنان در حال بررسی دریافت سهمی از فروش بلیط و میزان آن است.

اقدام برای درآمدزایی از مخاطبان گسترده بعد از تصمیم دیسکورد برای رد پیشنهاد خرید ۱۲ میلیارد دلاری شرکت مایکروسافت صورت می گیرد. جیسون سیترون، مدیرعامل دیسکورد در مصاحبه ای اظهار داشت: ما پیشنهادهای گوناگونی دریافت کردیم با این وجود به خریداران خاصی اشاره نکرد و اظهار داشت: کسب و کار ما خوب پیش می رود.

اپلیکیشن پیام رسان صوتی، ویدیویی و متنی دیسکورد شاهد دو برابر شدن شمار کاربرانش در سال ۲۰۲۰ بود که افراد به علت پاندمی کووید ۱۹ ناچار شدند به تحصیل مجازی و دورکاری و تعاملات مجازی دیگر بپردازند تا ارتباطاتشان را با دیگران حفظ کنند. دیسکورد هر ماه بیشتر از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد و سال قبل بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشت.

دیسکورد خدماتش را به مجانی عرضه می کند اما از گزینه های ارتقای نیترو درآمدزایی دارد. کاربران می توانند با پرداخت ۱۰ دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار در سال از امکاناتی مانند ایموجی های بهتر، آواتارهای متحرک و کیفیت بالاتر ویدیو بهره مند شوند. طرح دیسکورد برای فراهم سازی امکان دریافت پول برای میزبانی رویدادهای مجازی مشابه اقدام توییتر است که ماه جاری اعلام نمود گزینه بلیت فروشی را برای سرویس Spaces فراهم نموده است. هر دو شرکت از شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس الگوبرداری می کنند که در دوران پاندمی به یک پدیده فرهنگی در سیلیکون ولی تبدیل شد و قابلیت پرداخت پول را ماه گذشته به سرویس خود اضافه کرد.

دیسکورد اوایل سال جاری قابلیتی به نام استیج چنل راه اندازی نمود که به کاربران اجازه می دهد برای مخاطبانشان رویداد برگزار کنند. این شبکه اجتماعی برای تقویت جذابیتش، یافتن رویدادهای صوتی در پلتفرمش برای کاربران را ساده تر کرده است. مدیرعامل دیسکورد اظهار داشت: نگران نیست که کاربران بعد از واکسینه شدن و بازگشت به زندگی عادی، از این پلت فرم رویگردان شوند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، وی اظهار داشت: ما قبل از شیوع کووید پرداختن روی این مورد که چگونه دیسکورد می تواند یک سرویس عامه پسند شود را شروع کردیم و بر این باورم که ترند وقت گذرانی بیشتر در فضای آنلاین سالهاست که در جریان است.





منبع:

1400/02/25
11:13:36
5.0 / 5
891
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات