پیامک های تبلیغاتی اپراتورها چطور غیرفعال می شود؟

پیامک های تبلیغاتی اپراتورها چطور غیرفعال می شود؟ به گزارش آنی تل در حالیکه بعضی از کاربران علاقه ای به دریافت پیامک های تبلیغاتی از جانب اپراتورهای همراه ندارند، هر یک از اپراتورها روشی برای غیرفعال سازی این پیامک های تبلیغاتی در نظر گرفته اند.


به گزارش آنی تل به نقل از ایسنا، دریافت پیامک های تبلیغاتی معمولاً برای کاربران آزاردهنده است و بنابراین بیشتر کاربران به دنبال راهی برای غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی هستند. بعد از مسدود شدن سرشماره های پیامکی، شرکت ها به استفاده از شماره های شخصی برای ارسال پیامک روی آوردند و سازمان تنظیم مقررات هم سامانه #۸۰۰* را برای شناسایی و مسدودسازی این شماره ها راه اندازی نمود. در عین حال، همچنان برخی از پیامک های تبلیغاتی از جانب خود اپراتورهای همراه ارسال می شود که البته برای غیرفعال سازی این پیامک ها هم چاره وجود دارد.
عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی همراه اول
برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی در اپراتور همراه اول، مشترکان می توانند با یکی از روش های ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»، شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*، تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰، رفتن به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.
البته همراه اول ذکر کرده که پیامک های اطلاع رسانی اپراتور و اطلاع رسانی سرویسهای پایه و باند پهن همراه اول، پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند، ازاین رو درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت می کنند. همینطور برخی مشترکین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا عرضه شماره خود به فروشگاه ها از این مبادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند که در این خصوص هم اپراتور دخالتی ندارد.
فعال سازی و غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل
ایرانسلی ها هم می توانید تصمیم بگیرید که مایل به دریافت کدام گروه پیامکی هستید و سپس برای دریافت یا عدم دریافت هر دسته از پیامک ها اقدام نمایند. این کار با رفتن به اپلیکیشن ایرانسل من و گزینه «مدیریت پیامک های تبلیغاتی، شماره گیری کد ‎۵۰۰۶#* و دریافت لیست کاملی از گروههای پیامکی و پیامک به ۵۰۰۶ و انتخاب کلیدواژه در ارتباط با دریافت هر دسته از پیامک ها، امکان پذیر است.
مدیریت خدمات پیامکی در اپراتور رایتل
در اپراتور رایتل هم استفاده از نرم افزار رایتل من و رفتن به منوی "مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده"، شماره گیری کد دستوری #۸۰۰* یا کد دستوری #۱۹۵* و انتخاب قطع تبلیغات، شماره گیری کد #۳*۸۰۰* یا ارسال عدد ۳ به ۸۰۰، برای غیرفعال سازی و پیشگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی که از مراکز پیام مانند (۱۰۰۰۱۲۳۴۵ و ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵) و شماره های مشابه ارسال می شود، کاربرد دارد.




منبع:

1400/07/25
23:19:25
5.0 / 5
494
تگهای خبر: اپراتور , اپل , اپلیكیشن , پیام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات