سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات افتتاح شد

سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات افتتاح شد سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.


به گزارش آنی تل به نقل از مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و بمنظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده افتتاح شد. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش ها و شکایات خودرا در زمینه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.

1400/11/22
12:30:47
5.0 / 5
532
تگهای خبر: سایت , مخابرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات