سهولت در خرید آنلاین از اینستاگرام

سهولت در خرید آنلاین از اینستاگرام به گزارش آنی تل شركت شاپیفای به كاربران برنامه به اشتراك گذاری عكس اینستاگرام امكان داده تا كالاهای محبوب خویش را از داخل محیط همین برنامه خریداری نمایند.



به گزارش آنی تل به نقل از انگجت، این شركت بعد از یك سال بررسی و آزمایش ابزار خرید خاصی را در اینستاگرام فعال كرده كه به فروشندگان انواع كالا امكان می دهد برچسب های خاصی را در پست های اینستاگرامی خود فعال كنند.
این برچسب ها بر روی عكس اقلام موجود برای خرید فعال می شوند و كاربران با كلیك كردن بر روی این برچسب ها می توانند اقلام مورد نظرشان را بدون خروج از اینستاگرام خریداری كنند.
اینستاگرام نخستین بار برچسب های خرید را در نوامبر گذشته فعال كرده بود، اما این خدمات تنها با استفاده از حساب های كاربری چند شركت فروشنده خاص البسه و كالا در دسترس بود. از ابتدای سال جاری میلادی برخی موسسات فروش آنلاین دیگر مانند شاپیفای و بیگ كامرس هم توانستند این خدمات را در محیط اینستاگرام عرضه دهند.
این خدمات فعلا تنها در آمریكا در دسترس است. از جمله دیگر شبكه های اجتماعی كه خدمات مشابهی عرضه می دهند می توان به فیس بوك، پین ترست، بازفید و غیره اشاره كرد.
 

1396/07/16
15:25:02
5.0 / 5
5528
تگهای خبر: اینستاگرام , شبكه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات