وزیر ارتباطات خبر داد:

ظرفیت مصرف ترافیك داخلی اینترنت به ۳۰۳ گیگابیت رسید

ظرفیت مصرف ترافیك داخلی اینترنت به ۳۰۳ گیگابیت رسید آنی تل: وزیر ارتباطات اظهار داشت: مصرف ترافیك تبادل اطلاعات در شبكه ملی اطلاعات از ۸ گیگابیت در سال قبل به بیش از ۳۰۳ گیگابیت در ثانیه رسید.



به گزارش آنی تل به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: در چند روز گذشته كه بحث رفع فیلتر توئیتر عنوان شد عده ای به روال همیشگی سراسیمه در رسانه های خود پرسیدند «آنها كه به دنبال رفع فیلتر توئیتر هستند برای توسعه شبكه ملی اطلاعات چه كردند؟»
وی با انتشار تصویری از مصرف ترافیك داخلی اینترنت كه ۳۰۳.۲۴ گیگابیت بر ثانیه است و هم ظرفیت مركز تبادل ترافیك شبكه ملی اطلاعات در تهران كه ۲۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه است، اظهار داشت: این آمار از مركز تبادل ترافیك شبكه ملی اطلاعات در تهران دریافت شده است.
جهرمی ادامه داد: این مركز سال قبل با ترافیك عبوری ۸ گیگابیت بر ثانیه راه اندازی شد اما اكنون به همت جوانانی كه هر روز توسط گروه های مختلف موانعی برای آنها تولید می شود، به بیش از ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است.
وزیر ارتباطات تصریح كرد: این به مفهوم رشد بیش از ۳۷ برابری تبادل ترافیك داخلی در شبكه ملی اطلاعات است.
جهرمی اظهار داشت: طبیعتا حضور در عرصه های بین المللی سبب رشد بیشتر محصولات داخلی هم در عرصه رقابت و هم كسب سهم بازار می گردد. پس به جوانان اعتماد نماییم.


1397/03/04
13:57:04
5.0 / 5
4485
تگهای خبر: ارتباطات , اطلاعات , توئیتر , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات